اصول اولیه در عکاسی صنعتی

عکاسی صنعتی کرج

عکاسی صنعتی به اندازه عکاسی مد زیبا نیست، یا مانند عکاسی خیابانی صادق نیست. اما به همان اندازه جالب، مهم و چالش برانگیز است.

مفهوم عکاسی صنعتی، گرفتن عکس از تجهیزات، محصولات، ماشین‌آلات، و گاهی اوقات، کارگران و مقامات یک شرکت است. اما اغلب اوقات، موضوعات اصلی ماشین‌آلات یا تجهیزات بزرگ مثل یک ترانسفورماتور، نیروگاه پایانه گاز یا سد آب هستند.

عکاسی صنعتی

یکی از دلایل استخدام یک عکاس صنعتی، نیاز به داشتن یک وب سایت خوب است که به طور موثر محصولات و خدمات آن‌ها را نشان می‌دهد. مطمئنا، می توان کتاب‌ها و پوسترها را تا جایی که ممکن است چاپ کرد، اما حضور قوی آنلاین برای کسب و کارها برای رشد در جامعه رسانه‌های اجتماعی ما ضروری است. عکاسان صنعتی آن‌هایی هستند که وظیفه دارند به وب سایت شرکت دسترسی داشته باشند، با گرفتن عکس از محصولات، ماشین‌آلات و یا تجهیزات که می‌توانند به سوق دادن کسب‌وکار به موفقیت کمک کنند.

مثال‌هایی از عکاسی صنعتی
اکثر عکس‌هایی که عکاسان صنعتی گرفته بودند بر روی تجهیزات و بخش‌های صنعتی و صنعتی تمرکز داشتند. در اکثر این موارد، موضوعات تنها تجهیزات و ماشین‌آلات هستند. با این وجود، مواردی وجود دارند که کارکنان یا پرسنل شرکت در تصویر گنجانده می‌شوند.

در اینجا چند نمونه از موضوعات متداول عکاسی صنعتی آورده شده‌است:

  • جوشکاران در محل کار
  • یک کارخانه پردازش
  • کارگران در یک کارخانه کشتی‌سازی
  • کارگران در کارخانه یا کارخانه
  • نیروگاه پایانه گاز
  • رآکتورهای هسته‌ای
  • تاسیسات تصفیه آب
  • سدها
  • تراکتورها
  • آهنی که در حال کار کردن بر روی آن هستند
  • خط مونتاژ در کارخانه یا کارخانه

برخی از عکاسان صنعتی نیز مانند گرفتن عکس‌های کلوزآپ از ابزار در محل کار هستند. یک مثال خوب می‌تواند یک پیچ‌گوشتی از سوراخ کردن یک سوراخ در یک قطعه یا چند قطعه چوب باشد. مثال دیگر این است که یک عکس داخلی از یک ماشین با چرخ‌دنده‌های آن بالا و پایین است.

تور یک کارخانه یا کارخانه همچنین شما را در معرض موقعیت‌های جالب و عالی برای عکاسی صنعتی قرار می‌دهد. یک مثال زمانی است که نشان داده می‌شود که تشک‌ها چگونه ساخته می‌شوند. شما به یک اتاق بزرگ هدایت می‌شوید که در آن ماشینی که عملا کل اتاق را پر می‌کند یک تشک بعد از دیگری را مونتاژ می‌کند. یک عکاس صنعتی با تجربه می‌تواند این فرآیند را مستندسازی کند و با ظاهر ژله مانند ماده‌ای که در ساخت یک تشک به کار می‌رود، تمام راه به پایین تا زمانی که ماشین محصول تکمیل‌شده را به روی توده پرتاب می‌کند. البته، عکاسان باید مجوز مدیریت برای عکاسی در چنین مکان‌هایی را داشته باشند، در درجه اول و در درجه اول، آن‌ها در معرض مواد شیمیایی و مواد خطرناک قرار می‌گیرند.

بله، دلیل اینکه چرا عکاسی صنعتی چالش برانگیز است، خطری است که با آن همراه می‌شود. مهم است که عکاسان تمام اقدامات احتیاطی لازم را هنگام عکاسی برای یک مشتری یا پروژه انجام دهند.

عکاسی صنعتی کرجچگونه ایمن بمانیم

یکی از بهترین معیارهای ایمنی برای عکاسان صنعتی داشتن تجهیزات دوربین مناسب است. در بین اینها لنزهای اصلی هستند. اگر هدف، ثبت صحنه صنعتی در واقعی‌ترین معنی باشد، باید چند لنز سریع با شما داشته باشید. این به شما کمک خواهد کرد تا بر این اساس با اندازه سوژه خود سازگار شوید، همچنین به عظمت منطقه‌ای که ممکن است به آن نیاز داشته باشید. علاوه بر این، با لنزهای زوم خوب، برای شما آسان‌تر است که قوانین ایمنی را رعایت کنید، چون نیازی به حرکت نزدیک به سوژه‌ها ندارید.

عامل دیگری که برای ایمنی شما ضروری است، به عنوان یک عکاس صنعتی، محل یا محل عکاسی است، و خود سوژه. شما باید قبل از عکاسی خود را با منطقه آشنا کنید تا بدانید به کجا مجاز هستید و اجازه رفتن ندارید. همچنین باید قبل از عکاسی واقعی دستگاه یا تجهیزات را چک کنید. از کسی بخواهید که برای شما توضیح دهد که دستگاه چه کار می‌کند و چه اقدامات ایمنی لازم است برای جلوگیری از تصادف و خطاها در طول عکاسی انجام دهید. همچنین شما باید بدانید دستگاه چگونه کار می‌کند. ممکن است شما مجبور نباشید در طول عکاسی آن را تغییر دهید، اما این اطلاعات اولیه به شما در زمینه ایمنی و احتیاط کمک خواهد کرد.

خود را با موقعیت و سوژه قبل از عکاسی مرتب کنید و همچنین به شما کمک خواهد کرد تا با مواردی برخورد کنید که باید اطراف خود حرکت کنید و دنده خود را ببرید.

هنگامی که شما از محل، سوژه و هدف عکس عبور کردید، زمان آن رسیده که به اقدامات ایمنی فکر کنید. دوباره، باید با کسی از شرکت در این باره صحبت کنید. زمانی را صرف صحبت درباره آنچه که نیاز دارید و نباید انجام دهید. بهتر است یک چک لیست داشته باشید در صورتی که چیزی را فراموش کنید. در زیر برخی از نک

ات اساسی که باید در نظر بگیرید آورده شده‌است:

عکاسی صنعتی کرجچه نوع تجهیزات حفاظتی باید بپوشم؟

اگر سوژه یک نیروگاه پایانه گاز است، آیا به یک ماسک گاز نیاز دارم؟ اگر جوش زیادی وجود دارد، باید تجهیزات چشمی محافظ داشته باشم؟
مهم نیست که کدام ماشین یا سوژه شما در حال عکاسی هستید؛ مهم نیست که مکان شما کجاست، شما همیشه باید لباس‌های مناسب بپوشید. با بهترین پیراهن چوگان خود به عکس عکاسی نروید! شلوار جین یا شلوار بلند و لباسی ساده بپوشید که می‌توانید پیدا کنید. در یک کارخانه نهایی بنزین، توصیه می‌شود که تنها باید ۱۰۰ % پیراهن کتانی و شلوار بلند بپوشید. شما ممکن است نیاز به خزیدن داشته باشید؛ همچنین ممکن است در معرض غبار و دیگر عناصر مشابه نیز قرار داشته باشید.
برای محل‌های ساخت‌وساز، کارخانه‌های کشتی‌سازی، کارخانه‌ها و کارخانه‌ها، جلیقه ایمنی، کلاه ضد گرما، پوشیدن چشم محافظ، دستکش، و چکمه‌های پنجه پا (یا هر نوع کفش مشابه؛ فقط کفش ورزشی، کفش چرمی یا هر چیز فانتزی مشابه)بپوشید.
هرچه بیشتر لباس‌هایتان را بررسی کنید، بهتر است. اگر وضعیت خواستار آن باشد، باید به راحتی شناسایی شود. لباس مرئی به معنی رنگ‌های روشن است. از پوشیدن سیاه یا خاکستری اجتناب کنید. نارنجی رنگی رایج برای کارگران صنعتی است، بنابراین می‌توانید انتخاب کنید که آن را نیز بپوشید.
مواد غذایی شما نیز مهم هستند. تنها لباس‌های مقاوم در برابر آتش بپوشید، به ویژه هنگامی که شما باید در یک پمپ‌بنزین، پایانه گاز یا هر مکان مشابه عکس بگیرید. تی‌شرت که از ۱۰۰ درصد پنبه تشکیل شده‌است، امن‌ترین و most است که می توان از آن استفاده کرد. دیگر محیط‌های صنعتی که می‌توانند خطرات آتش‌سوزی باشند عبارتند از کارخانه‌های داروسازی، پالایشگاه‌ها، کارخانه‌های فرآوری مواد غذایی، کارخانه‌های کاغذ و کارخانه‌های رنگ.
اگر لازم است بالا بروید یا به جایی آویزان شوید، مطمئن شوید که تجهیزات ایمنی مانند طناب یا کمربند تامین کرده‌اید.
هنگام گرفتن عکس در یک کارخانه بنزین، یک پمپ‌بنزین یا یک پایانه بزرگ بنزین، همیشه از یک فرد بخواهید همراه شما بیاید. اکثر شرکت‌ها مهندس ایمنی هستند. علاوه بر این، از رفتن بیش از حد به ناحیه مملو از گاز خودداری کنید. به همین دلیل است که شما باید یک لنز زوم با خودتان داشته باشید. اگر شما عکس‌های کلوزآپ از یک پمپ‌بنزین یا کارخانه گرفته‌اید، زمانی که روی شاتر کلیک می‌کنید الکتریسیته ساکن ایجاد خواهید کرد. این می‌تواند باعث انفجاری شود که شبیه چیزی است که برای یک زن که یک عکس را با دوربین DSLR گرفته بود، رخ داد، زمانی که وارد یک ابر گاز شد.

اینها الزامات ایمنی اولیه هنگام عکاسی از یک عکاسی صنعتی هستند. بسته به پروژه یا تکلیف، ممکن است قوانین و اقدامات اضافی دیگری وجود داشته باشد که شما باید از آن آگاه باشید. به همین دلیل است که صحبت کردن با نماینده شرکت یا مشتری قبل از عکاسی واقعی اهمیت دارد.

عکاسی صنعتی ممکن است با تمام اندازه‌گیری ایمنی که باید در نظر بگیرید، چالش برانگیز باشد. اما این یکی از جالب‌ترین و جالب‌تر شدن در روز است. اگر می‌خواهید عکاسی صنعتی را امتحان کنید، پیاده‌روی در پارک نخواهد بود، اما رضایتی که به دست می‌آورید ارزش تمام عزم، نظم و کار سخت را دارد.

به این نوشته امتیاز دهید
دسته بندی: بلاگ برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *