عکسبرداری از قطعات براق صیقلی منعکس کننده تصویر : فلزی کروم

دستگیره درب چوبی سهند عکاسی توسط فرح منش

عکسبرداری از قطعات براق صیقلی منعکس کننده تصویر : فلزی کروم

عکاسی از قطعات آبکروم شده براق در کرج (عکاسی قطعه براق سیلور یا استیل و یا کروم شده در کرج)

راههایی که ما برای عکاسی از اشیا بسیار بازتابنده (بازتابنده)به شدت بازتابنده(بازتابنده)به کار می‌بریم.

از آنجا که شی بسیار انعکاس‌دهنده است، هیچ نیازی نیست که خود شی را روشن کنیم چون هیچ نوری را جذب نمی‌کند فقط نور را منعکس می‌کند که از چیزهای اطراف به آن رسیده اند مانند یک آینه منعکس می‌شود. بنابراین گام بعدی آنالیز این است که کدام بازتاب از کجا می‌آید.

براساس فیزیک: قانون بازتاب θi = θr است که به این معنی است که تابش برابر با زاویه انعکاس است.

حالا که متوجه شدید نور از محیط (در مورد ما – بالا و پشت سوژه) در آن منعکس می‌شود، باید آن منطقه را روشن کنید. کاغذ انتشار موقعیت بالای سر میز ما یک فضای سفید با جلیقه ایجاد کرده‌است که در حال حاضر در ظروف نقره منعکس شده‌است. با قرار دادن منبع نور (چراغ در این مورد) تا نور پروژه بر روی کاغذ انتشار یابد، اکنون آنچه که در شی براق ما منعکس شده‌است، در کنترل ما است.

با حرکت دادن نور به موقعیت‌های مختلف بر روی کاغذ بافت به نتایج بسیار متفاوتی دست خواهید یافت.

دوربین خود را بر روی حالت AV تنظیم کنید. این به شما این امکان را می‌دهد که عمق میدان را کنترل کنید. من در این مورد DOP عمیقی را در f۲۲ انتخاب کردم. اما اگر ترجیح می‌دهید احساس بهتری داشته باشید، احساس آزادی کنید.

سعی کنید برای اینکه شی آبکروم شده یا نقره ای شما خالی از تصویر اشیاء متفاوت باشد دور قطعه رو با کاغذ سفید طوری احاطه کنید که جلوی دید اشیاء رو بگیرد و برای زیبایی بیشتر یک وجه از مکعب خود رو مشکی انتخاب کنید که بازتاب زیبایی در روی قطعه دیده شود . برای این منظور میتوانید از کاغذ سیاه نیز استفاده کنید. از نور فلاش اصلا استفاده نکنید و یا بطور غیر مستقیم استفاده کنید.

برای نمونه عکاسی از قطعات (در کرج) دستگیره درب توسط آژانس تبلیغاتی فرح منش انجام شده است و نمونه هایی از آن را خواهید دید

عکاسی از قطعات سیلور

عکاسی قطعات آبکروم آب کروم

عکاسی از قطعات نقره ای

عکاسی از آیینه

عکاسی از سطوح صیقلی

به این نوشته امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *