طراحی کاتالوگ در قالب چاپی، نقش بسیار مهمی در برندسازی و همچنین نقش مهمی در ساختن تصویر شرکت دارد. بدون کاتالوگ، ابزارهای بازاریابی شرکت همیشه ناقص است و محصولات شما درآمد شما را برآورده نمی سازد.
چاپ کاتالوگ فقط مجموعه ای از صفحات خلاقانه و رنگارنگ برای جلب نظر در مورد محصول یا سرویس نیست. انواع مختلف کاتالوگ و قالب های کاتالوگ موجود در بازار مانند A4، طرح مربع و مینی کاتالوگ ، طراحی بروشور، بروشور فروش،تراکت، آگهی های کسب و کار و بسته های هویت سازمانی وجود دارد.

آژانس تبلیغاتی فرح منش با توجه به تجربه کاری 15 سال درزمینه عکاسی، طراحی کاتالوگ در کرج و چاپ کاتالوگ در کرج و تهران بیش از 2000 کاتالوگ در این زمینه بهترین نتیجه را برای شما با مناسب ترین هزینه ها مهیا کرده است. با توجه به اینکه از صفر تا 100 اجرای یک کاتالوگ در مجموعه ما انجام می‌شود بهترین نتیجه در محصول نهایی حاصل خواهد شد.

مرحله اول عکاسی قطعات، خدمات و واحدهای تولیدی. مرحله دوم ویرایش عکسها برای کیفیت چاپ مناسب. مرحله سوم طراحی کار مناسب با جامعه و هرچه بهتر نمایش دادن محصولات . مرحله چهارم: نظارت برچاپ، تا کارنهایی عالی تهیه شود. در مراحل پس از چاپ کاتالوگ مواردی مانند سلفون مات و براق، یووی موضعی، یووی شنی، طلاکوب و دایکات و برش های خاص در قالب نیز انجام میگیرد.

سه نوع صحافی برای کاتالوگ ها داریم . 1 صحافی مفتول 2.صحافی چسب گرم 3. صحافی چسب و دوخت

طراحی کاتالوگ پی دی اف

طراحی کاتالوگ pdf طراحی کاتالوگ آنلاین با کیفیت بالا برای شبکه های اجتماعی

نمونه کاتالوگ و بروشور اجرا شده توسط طرح و نقش فرح منش

به این نوشته امتیاز دهید

فهرست مندرجات