طراحی کاور پست اینستاگرام و شبکه های اجتماعی شما در کرج

طراحی کاور پست اینستاگرام در کرج ، بدون شک محصولات و کسب و کار شما را خیلی بهتر و به شیوه خلاقانه به فالور و مخاطبان معرفی کند.

خواندن کپشن های طولانی خسته کننده بوده و طبیعتا کمتر کسی به ان علاقه دارد! در نتیجه، بیشتر ادمین‌های پیج‌های پربازدید با طراحی کاور پست اینستاگرام در کرج ،  تمامی پست های خود را درون آن گذاشته و به جذب هرچه بیشتر مخاطب می پردازند.

تعرفه طراحی پست در اینستاگرام بسیار ناچیز بوده و 500-600 هزار تومان طی چند روز از طریق جذبی که از طریق همین کاورها برای شما داشته بازگشت خواهد داشت.

طراحی پست اینستاگرام

پست تبلیغاتی اینستاگرام نیازمند ظاهر شیک و کاربرپسند است. پست های شما در همان چندثانیه اول کاربر را جذب یا دفع خواهند کرد! پس در کنار محتوی، طراحی مناسب پست نیز میزان فروش محصولات شما را تعیین خواهد کند.

طبیعتا سخن اول دیجیتال مارکترها داشتن ظاهری زیبا برای پروفایل شماست! که ظاهر پست های شما و طراحی تمپلت برای پست های اینستاگرام مهم ترین فاکتور آن است.

طراحی کاور پست اینستاگرام یکی از هوشمندانه ترین شیوه های جذب مخاطب بالا و فالوور است.
با داشتن یک پیج زیبا و شیک، به هنگام ورود یک کاربر/فالور به پیج بیزنس شما، با هارمونی زیبایی مواجه می شود. در نتیجه در بین پیج های نامرتب دیدگاهی متفاوت به کسب و کار شما پیدا می کند.

قیمت طراحی کاور پست اینستاگرام در کرج

قیمت طراحی کاور پست برای بیزنس شما بسیار مناسب بوده و از 500 هزارتومان شورع می شود. کاور پست، عکس نوشته‌ای است که برای ارائه ویدئو و پست مورد استفاده قرار می‌گیرند. کاورها در ابتدای ویدئو در حد 1-2 ثانیه به فالور نمایش داده می شود تا با موضوع آن آشنا شوند.

تجربه نشان داد، کاربران و فالوورها بیشتر به پست ها و ویدئوهایی با کاور جذاب تمایل دارند و این مدل ویدیوها رو میبینند که همین موضوع لزوم طراحی یک کاور پست
اینستاگرامی حرفه ای را ضروری می‌سازد. طراحی کاور باید به گونه ای باشد که در عین سادگی و زیبایی، عنوان محتوا و ویدئو به بهترین نحو نمایش داده شود.

طراحی کاور پست اینستاگرام در کرج در وهله اول برای همشهری های البرزی می باشد که به دنبال یک شرکت تبلیغاتی کرجی در نزدیکی خود میگردند و حوصله ترافیک تهران را ندارند. کمااینکه تعرفه های طراحی در کرج بسیار پایین تر از شهر تهران می باشد. پس از ساخت سایت و سئو سایت ، طراحی و مدیریت شبکه های اجتماعی مهم ترین فاکتور دیجیتال مارکتینگ و گسترش بیزنس در فضای آنلاین می باشد. به گونه ای که برخی کسب و کار فروش بسیار بیشتری از طریق آنلاین دارند تا فروش فیزیکی محصولات.

نمونه کار طراحی کاور پست اینستاگرام:
طراحی کاور پیج رابیمو Rabimo_com – راهنمای موبایل و گوشی همراه.
پیج اینستا رابیمو با بیش از صدهزار دنبال کننده و انگیجمنت بسیار بالا مخاطبان بسیار بالایی دارد. همچنین پروفایل رابیمو در اپارات بیش از 4 میلیون بازدید تا به حال داشته است.

نمونه طراحی پست، پوستر و فیلم تبلیغاتی شبکه اجتماعی اجرا شده توسط طرح و نقش فرح منش

5/5 - (1 امتیاز)