لیبل محصولات و لیبل قوطی و چاپ اطلاعات متغیر روی لیبل، برچسب محصولات

لیبل محصولات سفارشی بگیرید تا جلوه ای خاص به محصولات ببخشید.

آیا می خواهید ظاهری حرفه ای ایجاد کنید که مشتریان بتوانند به آن اعتماد کنند؟ برچسب های سفارشی محصولات ، دقت و جزئیاتی را که شما در مورد هر یک از کالاهایی که می فروشید ، به شما نشان می دهند.

لیبل های محصولات سفارشی ما برای کسب و کار شما اضافه کاری دارند: نه تنها به شما اجازه می دهند مواد و محصولات مختلف را لیست کنید ، بلکه به شما در ایجاد مارک تجاری سازگار در تمام نقاط تماس مشتری کمک می کنند.

از برچسب های بطری های آب یا نوشابه گرفته ، تا بسته بندی جعبه ها ، شیشه ها ، بطری ها یا کیسه ها ، تقریباً برای هر نوع کالایی چیزی در دسترس داریم. مقدار ، اندازه ، شکل و مواد مورد نیاز خود را انتخاب کنید ، سپس سفارشی سازی را شروع کنید.

ورق در برابر رول: کدام برچسب محصول برای شما مناسب است؟

لیبل های سفارشی را برای هر بودجه و نیاز ارائه می دهد. هر گزینه زیر را بررسی کنید.

رول برچسب ها (لیبل رول)

بهترین برای استفاده در مقادیر بالا

•  مقادیر 100 تا 25000
•  3 ماده: کاغذ ، پلاستیک ، وینیل
•  2 رنگ: سفید ، شفاف
•  مناسب برای استفاده در محیط داخلی و فضای باز
•  گزینه های مقاوم در برابر آب و هوا

برچسب های ورق (لیبل شیت)

بهترین برای مقادیر کم تا متوسط 

• مقادیر 4 تا 4800
• 2 ماده: کاغذ و پلاستیک
• 4 رنگ: سفید ، شفاف ، طلایی و نقره ای
• مناسب برای استفاده در محیط داخلی و خارجی

س: تفاوت بین مواد برچسب کاغذ ، پلاستیک و وینیل چیست؟
پاسخ: مواد مختلف برای انواع مختلف محصولات بهتر کار می کنند. موارد زیر را توصیه می کنیم:

• برچسب های کاغذی (لیبل های کاغذی) برای استفاده در محیط داخلی بسیار عالی هستند ، درصورتی که برچسب با مایع تماس پیدا نمی کند. این یک گزینه عالی برای کالاهای خشک ، جعبه و کیف است.
• برچسب های محصولات پلاستیکی
(لیبل محصولات پلاستیکی) در برابر روغن و آب مقاوم هستند و برای استفاده در محیط داخلی یا خارجی گزینه با دوام تری هستند. اگر روی محصولی که حاوی روغن ، روان کننده یا دمای سرما است (یا در معرض آن قرار می گیرید) برچسب گذاری می کنید ، این یک انتخاب عالی است.
• برچسب های محصولات وینیل
(لیبل محصولات وینیل) با دوام ترین گزینه ما هستند. آنها ضد آب و ماشین ظرفشویی نیستند. آنها می توانند تقریباً برای هر محصولی کار کنند.

س: آیا می توانم چند نمونه سفارش دهم؟
پاسخ: متأسفانه ، ما نمی توانیم نمونه های خود را قبل از خرید ارسال کنیم، اگر شما می خواهید طرح خود را آزمایش کنید ، می توانید یک ورق برچسب – به اندازه 4 برچسب – سفارش دهید تا مطمئن شوید که طرح خود را دوست دارید قبل از سفارش یک دسته بزرگتر یا ماده دیگر.

س: اگر اشتباه تایپی یا خطایی در طراحی برچسب محصولات من وجود دارد ، چه کاری انجام می دهم؟
پاسخ: اگر سفارش شما دقیقاً همان شیوه ای که ایجاد کرده اید نباشد ، ما خوشحال خواهیم شد که آن را جایگزین کنیم. فقط از طریق تلفن ، چت یا ایمیل با خدمات مشتری تماس بگیرید و ما آن را درست می کنیم.   

س: آیا قبل از چاپ مدرکی برای من ارسال می کنید؟ پاسخ: بله ، ما یک PDF را ارائه می دهیم که به شما امکان می دهد ببینید برچسب های محصول شخصی شما هنگام چاپ چگونه ظاهر می شوند. با این کار می توانید قبل از تکمیل سفارش خود ، خطاهای لازم را بررسی کنید. 

نمونه طراحی تگ و لیبل قوطی لیبل محصولات و اطلاعات متغیر اجرا شده توسط طرح و نقش فرح منش

5/5 - (1 امتیاز)