مدیریت پیج اینستاگرام در کرج – ( ادمین اینستاگرام )

بهترین شرکت تبلیغاتی اینستاگرام در کرج

اهمیت مدیریت پیج اینستاگرام چیست؟

اگر به دنبال یک آژانس های تبلیغاتی اینستاگرام  و بهترین شرکت تبلیغاتی اینستاگرام در کرج میگردید خب! تبریک میگوییم! اینجا بهترین انتخاب شماست!

ادمین اینستاگرام در کرج برای هر کسب و کاری بسیار مهم بوده زیرا مدیریت صحیح و اصولی موجب افزایش فروش و بازخورد هر چه بیشتر مشتریان و فالورها خواهد شد.

مدیریت پیج اینستاگرام در کرج توسط یک آژانس تبلیغاتی حرفه ای فروش شما را با جذب حداکثری مخاطب جدید افزایش می دهد.

ادمین یک پیج شخصی به هیچ وجه مشابه مدیریت پیج کاری و بیزینسی نیست. ادمین اینستاگرام در کنار اعضای دیگر همچون کارشناس توسعه محتوا، تولید کننده محتوای تصویری و ادمین شبکه های اجتماعی یک مجموعه را تشکیل میدهند که بر روی پروژه شما کار خواهند کرد .

بدین ترتیب شما نیاز به یافتن بهترین شرکت تبلیغاتی اینستاگرام در کرج دارید که یک ادمین اینستاگرام حرفه ای برای پیج شما اختصاص دهد !

ادمین اینستاگرام کرج

به عنوان نمونه کار قوی مجموعه فرحمنش در زمینه ادمین پیج اینستاگرام میتوان به پیج رابیمو که در بالا امده اشاره کرد! پیجی با بیش از 90 هزار فالور کاملا واقعی در زمینه موبایل!

چرا به ادمین اینستاگرام در کرج نیاز داریم ؟

افرادی که زمان کافی برای تولید محتوی، انتشار پست و رسیدگی به صفحه های اجتماعی ندارند میبایست با استخدام ادمین اینستاگرام و تیم مدیریت پیج اینستا از خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی بهره مند شوید. به این ترتیب پیج شما همواره به روز و زنده خواهد بود. تعرفه مدیریت پیج اینستاگرام در کرج و دیگر شبکه های اجتماعی بسیار ارزان است.

امروزه با توجه به جایگاه شبکه‌های اجتماعی، و وجود بخش زیادی از مردم و کسب و کارها در این شبکه ، هزینه شما برای ادمین اینستاگرام به منزله یک سرمایه گذاری زود بازده خواهد بود.

بدون فعالیت همیشگی، تولید محتوای جذاب و شناخت از مخاطبان هر یک از شبکه های اجتماعی، فرصت بزرگی را در زمینه پیشرفت و رشد کسب کار خود از دست می دهید، پست هشتگ و فالو باید جزوی از کار شما باشد.

مراحل مدیریت پیج اینستاگرام در کرج و تعرفه مدیریت شبکه های اجتماعی
آنالیز – تحلیل رقبا – شناخت مخاطب – تعریف استراتژی  – استفاده از امکانات – دعوت از دوستان – تبلیغات

  • 90 درصد راه! تولید محتوای گیرا ، بروز و متفاوت! باید با استفاده از ابزارهای ادیت عکس و فیلم ، پست ، استوری ، ریلز ، ویدیوهای خفنی برای شما تولید بشه.
  • افزایش فالور واقعی برای کسب و کار شما بصورت کاملا سالم و ارگانیک کاربر فیک پیج شما را نابود میکند!
  • افزایش تعامل پیج بیزنس شما  – نرخ تعامل رابطه مستقیمی با دریافت فالور و دیده شدن در اینستا دارد!
  • الگوریتم حرفه ای هشتگ گذاری مرتبط با کسب و کار شما ، انتخاب هشتگ ها در سطوح مختلف برای رسیدن به رتبه نخست صفحه هشتگ (تاپ هشتگ Top Hashtag )
  • افزایش امنیت پیج شما در کرج
  • تبلیغ پیج شما در صفحات بلاگرهای معروف (هزینه جدا)
  • گزارش دقیق insight پیج و پست ها و تحلیل و بررسی آمار پروفایل شما

مدیریت پیج اینستاگرام در کرج

پکیج تبلیغات اینستاگرام و مدیریت شبکه های اجتماعی

پکیج مدیریت شبکه های اجتماعی ما برای تمامی بودجه ها تنظیم شده که در هر پکیج خدمات و سرویس های بی نظیری ارائه می شود.

ارسال پست و محتوی بر اساس زمان بندی دقیق و منظم
محتوای جذاب و حرفه ای برای فالوورها
استفاده از ایده های مختلف برای رسیدن به یک طرح اصلی
دقت در انتخاب موضوع و نحوه بیان مطالب.

قیمت مدیریت پیج اینستاگرام در کرج (شبکه های اجتماعی)

تعرفه خدمات شبکه های اجتماعی چگونه است؟
هزینه مدیریت شبکه های اجتماعی چقدر است ، ایا سرمایه گذاری در ان ارزش دارد؟

با توجه به انتخاب بهترین شرکت تبلیغاتی اینستاگرام در کرج ، هزینه مدیریت شبکه های اجتماعی بسیار ناچیز بوده و یک سرمایه گذاری بی نظیر و زودبازده برای بیزینس شما می باشد. آیا می‌توانیم خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی را اختصاصی انتخاب کنیم؟ بله

پکیج پایه
6 میلیون
ماهیانه

انتشار پست و استوری
تعداد 15 پست و 30 استوری

طراحی پروفایل و هایلایت ها
تدوین محتوا بایو
تولید کپشن تعاملی

افزایش نرخ تعامل (Engagement Rate)
و جذب فالور واقعی

استراتژی هشتگ گذاری
طراحی کاور / قالب
پکیج مدیوم
16 میلیون
ماهانه

انتشار پست و استوری
تعداد 10-15 پست و 45 استوری

تولید 5 محتوی حضوری
تهیه عکس و فیلم

طراحی پروفایل و هایلایت ها
تدوین محتوا بایو
تولید کپشن تعاملی

افزایش نرخ تعامل (Engagement Rate)
و جذب فالور واقعی

استراتژی هشتگ گذاری
طراحی کاور / قالب
پکیج vip
22 میلیون
ماهانه

انتشار پست و استوری
تعداد 15-20 پست و 45 استوری

تبلیغات در پیج های مرتبط بزرگ با فالورهای ارگانیک

تولید 5 محتوی حضوری
تهیه عکس و فیلم

طراحی پروفایل و هایلایت ها
تدوین محتوا بایو
تولید کپشن تعاملی

افزایش نرخ تعامل (Engagement Rate)
و جذب فالور واقعی

استراتژی هشتگ گذاری
طراحی کاور / قالب

نکات کلیدی در مدیریت پیج اینستاگرام در کرج

قبلا اشاره کردیم مدیریت یک پیج کسب و کار با پیج شخصی کاملا متفاوت بوده و به منظور فروش و افزایش فالوور باید شیوه دیگری در پیش بگیرید. چگونه ؟ :

زمانبندی تولید محتوا
یکی از مهم ترین نکات در مدیریت پیج اینستاگرام رعایت نظم در گذاشتن پست و استوری است. داشتن روتین پست گذاری باعث می شود هرچه زودتر وارد اکسپلور شوید و مخاطب ارگانیک زیادی جذب کنید.

استراتژی هشتگ گذاری
روش هشتگ گذاری در مدیریت پیج اینستاگرام در کرج ، اولین قدم برای پیج های نوپا میباشد! به نوعی یک تبلیغات و مارکتینگ کاملا رایگان از طرف اینستاگرام! پیج هایی داشتیم که فقط با هشتگ 2-3 هزار فالور رایگان گرفتند!
هشتگ ها باید کاملا مرتبط به بیزنس و پست شما باشد! و از هشتگ گذاری نامربوط پرهیز کنید. با هشتگ بدون ارتباط اگر کسی هم پست شما را ببیند تعاملی برقرار نمی کند

بهترین شرکت تبلیغاتی اینستاگرام در کرج

(هیچ لایک، کامنت و اشتراک گذاری نخواهید داشت) .


شناخت کاربر

در پیج ایتسناگرام بیزنس ، شما باید بطور کامل مخاطب بیزنس خود را بشناسید! او چه چیز نیاز دارد ، اهل کدام شهر و روستاس ، چه جنسیتی دارد چه سن و سالی دارند؟ ؟ مخاطب شما ، وسیله درامد شماست!
به همین علت مهمترین بخش مدیریت همین موضوع می باشد. بدین ترتیب شما با مدیریت پیج اینستاگرام میتوانید بهترین تایم پست و محتوی را متوجه شده و سلیقه مشتریان خود را خواهید فهمید.

تولید محتوا کاربردی
تولید محتوا در اینستاگرام به تنهایی میتواند شما را پیش ببرد! این درست است که تعامل و هشتگ و غیره تاثیر گذار هستند! اما محتوی با کیفیت حرف اول را میزند! تولید محتوا در اینستاگرام از محتوای متنی و تصویری به محتوای ویدیویی شیفت داده است.
در نتیجه برای بودن در بین پیج های برتر در اینستاگرام تا میتوانید تولید محتوای ویدیویی آماده کنید. تولید محتوای ویدیویی نیز نیازمند اپلیکیشن ها و ابزراهای متفاوت و ایده های جدید می باشد.

هدف فعالیت و تعریف در پروفایل و بایو
هدف خود را مشخص کرده چون پس از شروع تغییر هدف پیج بسیار مشکل خواهد بود. دقت کنید محتوایی شما، ساده ، صریح و قابل درک باشد و مختص مشتریان و مخاطبان شما باشد.
بایو یا bio پیج شما در اینستا نیز مانند کارت ملی شماست. از نوع بایو افراد می توانند اعتماد کنند یا نه . بیو باید ساده زیبا و مشخص کننده نوع پیج شما باشد.

توجه به الگوریتم ها
اینستاگرام مدام الگوریتم های خود را تغییر میدهد. پس اینجاست که اهمیت مدیریت پیج اینستاگرام و بروز بودن و اگاه بودن از دانش روز مشخص می شود.

جذب فالوئر هدفمند
جذب فالوئر هدفمند در اینستاگرام بسیار سخت است. فالوئر هدفمند کیفیت بالایی دارد و دنبال کننده پست ها و استوری ها و محتوی پیجتان در اینستاگرام است.
فالوئر واقعی در صورتیکه جذب کار و ظاهر پیج شما شود به راحتی به مشتری تبدیل شده. فالور واقعی از تبلیغات درست و هشتگ مارکتینگ و اکسپلور و استوری مارکتینگ میاد که با الگوریتم مدیریت پیج اینستاگرام انجام می شود . تبلیغات پیج کاری در اینستاگرام-تولید محتوای آموزشی بلاگری

طراحی قالب پیج و توجه به کپشن
پیرامون طراحی کاور پست اینستا و انتخاب قالب مناسب خیلی سوال میشود. مدیرت پیج اینستاگرام فرحی با داشتن تیم مارکتینگ طرح مرتبط و خوبی ارائه می دهد .کپشن نویسی در مدیریت پیج اینستاگرام را جدی بگیرید. واچ تایم بگیرید! فالور را در کپشن و محتوی درگیر کنید. خط اول کپشن و چند ثانیه اول ویدیو بسیار مهم هستند. همچنان از انها بخواهید کامنت بگذارند.

اهمیت تبلیغات
تبلیغات پیج اینستاگرام را جدی بگرید. این تبلیغات اصولی است که می تواند عامل رشد پیج شما باشد اما باید توجه داشته باشید که تبلیغ باید اصولی باشد و هر تبلیغی مناسب پیج شما نمی باشد چه بسا بسیاری از انواع تبلیغات می توانند به ضرر پیج اینستاگرام شما باشند.

5/5 - (1 امتیاز)