طراحی لوگو قنادی کرج کیک و شیرینی بیدامین

طراحی لوگو قنادی کرج فرح منش فرحمنش فرهمنش

طراحی لوگو قنادی کرج مربوط به تولیدی کیک و شیرینی بیدامین

طراحی لوگو کاپ کیک
طراحی لوگو قنادی

طراحی لوگو کیک

راه اندازی در یک قنادی معمولا سود آور است چون تقاضا از سوی مردم هر روز افزایش می‌یابد. این به این دلیل است که محصولات نانوایی مورد علاقه مردم همه سنین هستند و هر خانه جایگاهی برای آن‌ها دارد. با این حال، تجارت هنوز باید با رقبای سرسخت سر و کار داشته باشد.

هزاران تولیدی کوچک و متوسط وجود دارند که برای بدست آوردن سهم بازار مبارزه می‌کنند. اما شرکت‌هایی که کسب‌وکار خود را به شدت ترویج می‌کنند، کسانی هستند که زنده می‌مانند. برای آن‌ها، لوگو یکی از موثرترین ابزارهای برای گرفتن تجارت شیرینی است، چون لوگو در همه جا از فروشگاه‌های شیرینی فروشی گرفته تا تبلیغات نمایش داده می‌شود.

با این حال، موفقیت طراحی لوگوی قنادی به میزان زیادی به توانایی آن برای اتصال با مخاطبان هدف بستگی دارد. طراحی باید ساده، شیک و با هدف باشد. لوگو باید پیغام مورد نظر را به بازار هدف در زمان کوتاهی انتقال دهد و باید تاثیری داشته باشد که در طول عمر زیاد دوام بیاورد. اما استفاده از رنگ‌ها در یک نشانه قنادی است که باعث می‌شود از جمعیت برجسته‌تر باشد.

طراحی لوگوی قنادی

استفاده از تنها چند رنگ اولین و مهم‌ترین مورد توجه به ساخت لوگو های قنادی است. سعی نکنید رنگ‌های رنگین‌کمان را در چنین لوگو وارد کنید. برخی طراحان گرافیک به دلیل استفاده از رنگ‌های بسیاری که محصولات قنادی برای یک موقعیت شاد هستند، بهانه‌ای ارائه می‌کنند. اما فراموش نکنید که بیننده را با استفاده از رنگ‌های مختلف گیج کنید.

تاثیر منفی استفاده از رنگ‌های زیاد این است که بینندگان معمولا از استفاده پرکار بسیاری از رنگ‌ها گیج می‌شوند و ممکن است به راحتی لوگو را از دست بدهند. شما باید بر روی آوردن توجه آن‌ها به طراحی لوگو تمرکز کنید. مشاهده شده‌است که افراد با علاقه زیاد از دست می‌دهند و در تمرکز بر طراحی‌هایی که رنگ‌های زیادی دارند، شکست می‌خورند. بنابراین، ایجاد یک لوگو تنها با استفاده از تنها ۲ یا ۳ رنگ، منطقی به نظر می‌رسد.
استفاده از تنها چند رنگ هم ارزان‌تر است. اغلب اوقات لازم است که به طور مرتب لوگو تان را چاپ کنید و بسیاری از رنگ‌های مختلف در لوگو، هزینه چاپ شما را افزایش می‌دهد. حتی دو رنگ در یک لوگو برای کسب و کاره‌ای کوچک گران‌قیمت هستند. انتخاب یک نماد با یک رنگ برای به حداقل رساندن تبلیغات و هزینه‌های چاپ هوشمندانه است.

 

برای سفارش طراحی لوگو همین الان اقدام کنید

تماس با ما

به این نوشته امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *