قیمت طراحی سایت در کرج

قیمت طراحی وبسایت در کرج بالاخره چقدره ؟  ✅

شاید خیلی از کسایی که سمت طراحی سایت برای کسب و کارشون نمیرن اینه که قیمت فضایی از برخی شرکتها شنیدن! اینجاست که شرکت فرحی وارد عمل میشه ?

خیلی مستقیم بریم سر اصل مطب ، قیمت طراحی سایت وابسته به نوع سایت یعنی فروشگاهی، خبری، شرکتی، شخصی بودنش و همچنین امکاناتش مثلا درگاه پرداخت،  پنل پیامک ، میزان تولید محتوی و گرافیک و…) است. مثلا قیمت و تعرفه طراحی سایت فروشگاهی از هزینه ساخت سایت شرکتی بالاتر است.

خیلی ساده باید گفت هیچگونه نرخ ثابت و واحدی وجود نداره ! اما ما یک جدول کامل آماده کردیم تا شما رو از گمراهی دربیاره و بصورت کلی هزینه ساخت سایت برای کسب و کارتون دستتون بیاد.

اطلاعات این صفحه حاصل تجربه 15 ساله ما در طراحی سایت و سئو و بهینه سازی هستش، این تجربیات حاصل آموزش و وب گردی مداوم در سایت های انگلیسی زبان ، فروم ها و سایتهای فریلنسری ، و پرسش و پاسخ در شبکه های اجتماعی همچون لینکدین و… بدست اومده.

قیمت طراحی سایت در کرج

طراحی سایت جزء جدایی ناپذیر هر کسب و کاری است. اگر شرکتی وب سایت نداشته باشد، قطعا قادر نیست که به مخاطبان مورد نظر خود برسد. در همین راستا قیمت طراحی سایت به پیچیدگی پروژه و امکاناتی که برای آن نیاز است بستگی دارد.

اگر به دنبال قیمت طراحی سایت در کرج هستید، طبعا طیف وسیعی از قیمت ها را در سرچ گوگل دیده اید!. قیمت هایی بعضا عجیب و غریب از 2 میلیون تا 200/300 میلیون تومان!

در این مقاله، ما در مورد عواملی که بر تعرفه طراحی سایت وردپرسی تاثیر می‌گذارند صحبت می‌کنیم و نکاتی را در مورد نحوه صرفه‌جویی در هزینه‌های ساخت وب‌سایت ارائه می‌کنیم.

قیمت طراحی وب سایت از شهری به شهر دیگر متفاوت بوده و همچنین بسته به نوع ویژگی هایی که برای سایت خود نیاز دارید متفاوت است. قیمت طراحی سایت در کرج معمولا با هزینه کمتری نسبت به شرکت های طراحی وب سایت تهران در دسترس است ، زیرا هزینه زندگی پایین تر بوده و فریلنسرهای زیادی با نرخ های پایین در دسترس هستند.

برآورد قیمت طراحی سایت بسیار ساده بوده و تماما وابسته به کیفیت کار شرکت طراحی می باشد. هزینه طراحی وب سایت بسته به پیچیدگی پروژه، تعداد صفحات و امکانات مورد نظر بسیار متفاوت است.

در کرج قیمت طراحی سایت از حدود 3 میلیون برای یک سایت پایه شرکتی با 4-5 صفحه شروع می شود و این قیمت می تواند تا 60/70 میلیون و یا بیشتر برای یک سایت چند صفحه ای اختصاصی با عملکردهای پیچیده و گرافیکی بالا رود.

پیاده سازی پروژه ساخت وب سایت با توجه به بودجه شما صورت میگیرد و همان خدمات خلاقانه و حرفه ای البته با امکانات مدنظر شما انجام میگیرد. در زمانه امروز طراحی وبسایت حرفه ای یک روش خوب خروج از بحران مالی ست! با هزینه کم و ساخت سایت ارزان کار شروع کنید و پس از کسب موفقیت، وبسایت خود را ارتقا داده و امکانات بیشتر اضافه کنید.

چند عامل عامل اصلی برای تعیین قیمت طراحی وب سایت وجود دارد:

  • ویژگی هایی که می خواهید وب سایت شما داشته باشد
  • پیچیدگی پروژه شما و پیچیدگی در عملکرد و ویژگی ها 
  • کیفیت کاری که می خواهید دریافت کنید
  • تعداد صفحات
  • مخاطبان هدف

در دنیای طراحی وب، قیمت گذاری یکی از مهمترین جنبه ها است. یا مثلا طراحی وبسایت فروشگاهی هزینه بیشتر از ساخت سایت خدماتی دارد. این مهم است که بدانید یک طراحی سایت خوب! ارزان نخواهد بود و یک سایت ارزان! لزوما خوب نخواهد بود.
شما باید تمام سعی خود را معطوف به یافتن یک شرکت متعهد و کاربلد در زمینه ساخت وبسایت کنید.
شرکت فرحی ارائه دهنده خدمات طراحی سایت اختصاصی و وردپرس با مناسب ترین و به روز ترین قیمت در سال 1401-1402.

هزینه طراحی سایت وردپرسی

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای وب محبوبه که بیش از 10 سال که وجود دارد. این نرم افزار متن باز به همین دلیل که شاید به یکی از محبوب ترین پلتفرم های CMS در جهان تبدیل شده و قیمت پایینتری هم داره. محبوبیت وردپرس آن را به گزینه ای جذاب برای صاحبان وب سایت هایی تبدیل کرده است که می خواهند وب سایتی با ویژگی ها و گزینه های طراحی انعطاف پذیر داشته باشند.

دلیل هزینه های مختلف طراحی وب سایت به عوامل زیادی بستگی دارد، مثلا هزینه طراحی سایت وردپرسی با انواع ویژگی های قدرتمند! کمتر از هزینه طراحی یک سایت اختصاصی است. کمااینکه به نظر ما در بسیاری از نمونه ها وبسایت هایی که با وردپرس طراحی شده اند بسیار عملکرد بهتری از وبسایت های اختصاصی که بصورت سرسری و غیرحرفه ای طراحی شده اند، دارند.

طراحی سایت بصورت اختصاصی به دلیل اینکه نیروی طراحی بیشتر، انرژی و زمان بیشتر ، نیاز داره معمولا قیمت بیشتری از وردپرس نیازمنده. اگر یک سایت وردپرسی 8 میلیون هزینه داشته باشه قیمت همون سایت با همون امکانات زمانیکه اختصاصی طراحی بشه بالای 18-17 میلیون میشه.
اما هزینه های سایت اختصاصی به اینجا ختم نمیشه و شما برای بروزرسانی و اپدیت نگه داشتن مدام باید هزینه های زیادی رو کنار بگذارید.  پیشنهاد مجموعه طراحی فرحی به صاحبان کسب و کارهای کوچک و متوسط و یا جدید طراحی وبسایت با وردپرس هستش.

عکاسی، طراحی، چاپ و بسته بندی، لیبل، کاتالوگ، وبسایت، سئو قیمت طراحی سایت در کرج | تعرفه طراحی سایت سال 1401 قیمت طراحی سایت در کرج قیمت طراحی سایت در کرج

قیمت طراحی سایت اختصاصی فروشگاهی و شرکتی

قیمت طراحی سایت فروشگاهی در کرج

*** امکاناتی از قبیل صفحه استخدام ، اسلایدر پیشرفته ، صفحه پرداخت قسطی، صفحه نظرسنجی ، پنل پیامک ، درگاه پرداخت، طراحی لوگو ، اضافه کردن زبان دوم به سایت و چنین امکاناتی …. تماما هزینه جدا از هزینه های اعلام شده در جداول بالا دارند.

زمان پشتیبانی از سایت در جداول اعلام شده و پس از آن نیازمند تمدید می باشد. 
هزینه هاست و دامنه بصورت سالانه بوده و پس از آن نیز طبیعتا نیازمند تمدید جداگانه می باشد.

این موارد رو معمولا بقیه شرکت ها به شما اعلام نمیکنند تا در زمان قرارداد هزینه های مذکور رو اضافه کنند.

امکانات اختصاصی تاثیرگذار بر قیمت طراحی سایت

هزینه طراحی یک وب سایت واکنش گرا بستگی به پیچیدگی طراحی و عملکردی دارد که باید در سایت گنجانده شود. وردپرس تم هایی را ارائه می دهد که ارزان تر از استخدام یک تیم طراحی برای ایجاد یک وب سایت واکنش گرا از ابتدا هستند.

تعرفه طراحی سایت وردپرس در کرج کمی بالاتر از سایت سازهای اماده است، اما این بدان معنا نیست که فقط به دلیل کمبود بودجه به سراغ یک سایت ساز ارزان بروید. ویژگی های ارائه شده توسط سایت سازهای اماده ممکن است برای نیازهای شما کافی نباشد و ممکن است در دراز مدت پول بیشتری خرج کنید. پس برای داشتن یک سایت وردپرسی خوب هزینه کنید.

هزینه طراحی وب نه تنها شامل طراحی، بلکه توسعه وب، ثبت دامنه، سیستم مدیریت محتوا (CMS)، بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، ارتقاء و نگهداری و غیره می شود. هزینه طراحی وب بسته به امکاناتی که انتخاب می کنید متفاوت است. ارائه دهنده میزبان یا همان هاست و همچنین عوامل دیگری همچون خدمات افزایش سرعت یا تعداد صفحات در سایت شما و غیره تاثیر گذار است.

 

هزینه طراحی سایت با وردپرس بسیار کمتر از هزینه ساخت اختصاصی است. پس هزینه طراحی و نگهداری یک وب سایت اختصاصی همانطور که در بالا اشاره شد به مراتب بیشتر از سایت وردپرسی است.

دلیل اصلی این امر این است که نرم‌افزار مورد نیاز برای یک وب‌سایت اختصاصی، متن‌باز نیست و بنابراین هزینه‌های زیاد برنامه نویسی گرافیکی ، هزینه‌های میزبانی و هزینه‌های نگهداری و ارتقا وجود دارد که برای سایت وردپرسی وجود ندارد.

قیمت هاست برای طراحی سایت می تواند عامل اصلی در قیمت وب سایت باشد.

هزینه میزبانی وب سایت بر اساس اندازه و پیچیدگی سایت شما و همچنین میزان ترافیک آن است.

یک شرکت هاستینگ خوب در بین پلن های خود ، فضای ذخیره سازی نامحدود هم ارائه داده، زمان بارگذاری سریع صفحه و 99.9% تضمین آپتایم را به شما ارائه می دهد.

مهم اینه که که یک میزبان وب خوب انتخاب کنید چون بر سرعت سایت شما و همچنین امنیتش در برابر هکرها تأثیر مستقیمی داره. که این مورد هم توسط شرکت فرحی حل شده.

شرکتی که طراحی وب سایت شما را برعهده دارد! در صورت نیاز شما، پس از اتمام طراحی آن، محتواگذاری و مدیریت آن را برعهده می‌گیرد و براساس خدماتی که ارائه می‌دهد ماهیانه یا سالیانه هزینه‌ای را از شما دریافت می‌کند.
چون قیمت تولید و ارسال محتوی ، تمدید سالانه هاست و تمدید پشتیبانی کاملا جدا می باشد.

حتما یادتان باشد پس از اتمام قرارداد طراحی، یک قرارداد برای خدمات پشتیبانی ادامه فعالیت‌های سایت تهیه کنید، عدم پشتیبانی مشکلات زیادی را برای صاحبان کسب و کار که تصور میکنند ، خود از پس پشتیبانی برمی ایند! ایجاد می‌کند

بهترین استراتژی برای صرفه جویی در هزینه طراحی وب، برون سپاری آن است.

برون سپاری طراحی وب یک راه عالی برای صرفه جویی در هزینه است زیرا شما مجبور نیستید برای زمان و هزینه هایی که برای استخدام یک طراح یا توسعه دهنده تمام وقت صرف می شود، بپردازید. 
زمان طراحی سایت وردپرسی نهایتا 20-25 روز است در حالیکه زمان طراحی یک سایت اختصاصی تا چندین ماه هم به طول میکشد.

قبل از سفارش طراحی سایت یادمان باشد که :

طراحی سایت فقط جنبه زیبایی ندارد. پلی برای پیشرفت شماست! عامل مهم در تعیین هزینه یک وب سایت تعهد شرکت، نمونه کارها و سابقه آن است.. 

به نظر ما وب سایت چیزی بیش از یک بروشور آنلاین برای کسب و کار شماست. به نوعی گسترش برند شما ست و باید منعکس کننده هدف و ارزش های شرکت شما باشد. طراحی وب سایت می تواند پرهزینه باشد، اما اگر در تلاشید تأثیری ماندگار بر مشتریان بالقوه بگذارید، ارزش هر تومان را دارد.

وب‌سایت‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به بازدیدکنندگان ایده دهند که شرکت شما چه می‌کند، چه چیزی ارائه می‌دهد و چگونه می‌توانید به آنها کمک کنید تا مشکلاتشان را حل کنند یا محصولاتشان را پیدا کنند. وب سایت شما باید برای روان سریع بوده، از نظر بصری جذاب و برای گوشی تلفن همراه و موتورهای جستجو بهینه باشد.

4.7/5 - (12 امتیاز)