بی شک جزو برترین های سئو سایت در کرج هستیم.

سئو سایت چیست؟

جدیدا بیشتر کسب و کارها یه سایت میزنن و بعدش بی خیالش میشن! مخصوصا مشتریان کرجی ما ، بارها به صاحبان کسب و کار در کرج گفتیم که مثلا بعد طراحی سایت فروشگاهی ، شما نیز به سئو سایت هم دارید ، با توجه به اینکه در شهر کرج کمتر کسی سایتش رو سئو میکنه ، شما میتونید جزو اولین نفرات با یک سایت حرفه ای سئو شده باشید و به خوبی از رقباتون پیشی بگیرید.

خیلی ساده بخوایم توضیح بدیم سئو سایت یعنی بهبود عملکرد وبسایت از هر لحاظ! جوری که داخل گوگل رتبه بالایی داشته باشه! ، سئو سایت باعث بیشتر دیده شدن ، افزایش مخاطب و مشتریان وب سایت میشه و در نتیجه فروش بیشتر رو برای شما رقم میزنه. اینجوری بگیم که سایتی که طراحی خوب و بروزی داره و بهینه شده ، طبیعتا شانس بالاتری برای کسب رتبه های برتر گوگل و حضور در صفحات اول داره.

بارها به مشتریامون توضیح دادیم که داشتن یک وبسایت زمانی معنا دارد که در نتایج سرچ گوگل در صفحه اول یا نهایتا دوم باشید. اما اگر در صفحات بعدی هستید تلاش شما بیهوده بوده و از دید کاربران نامرئی می باشید. وقتی به امار نگا بندازیم! جالبه که فقط و فقط ! 30-35% کاربران از صفحه اول نتایج جستجو به صفحه دوم می روند، و کلا بی خیال بقیه صفحه ها میشن!

بهترین شرکت سئو سایت در کرج

سئو یا کوتاه شده Search Engine Optimization به زبون عامیان و خلاصه یعنی بهینه سازی سایتت برای موتورهای جست و جو همین و تمام! ، نحوه بهینه سازی یک وب سایت و کیفیت محتوای درج شده در آن برای قرارگیری وب سایت در بالاترین جایگاه نتایج حائذ اهمیت است. باید بدانیم در گوگل! چرا و چگونه افراد جستجو می کنند. سایتی بالا می آید که برای مخاطب و گوگل جذاب و تر و بهتر باشد.
سئوکاران ما اینجوری تعریف میکنن : بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئو (SEO) یعنی بهینه سازی و مهندسی محتوای سایت بطوریکه در صفحه اول گوگل ظاهر بشیم!.
کوتاه و خلاصه ! سئو چیست :

سئو سایت یعنی بالا آمدن سایتمون در پیج اول گوگل! یا پیدا کردن با ارزش ترین کلمات کلیدی پیج های سایتمون و بالاکشیدن این صفحات در رتبه های اول گوگل.

چرا باید سئو فرحی را انتخاب کنید؟

خدمات سئو سایت در کرج با نمونه کار

شرکت فرحی در زمینه طراحی وب سایت در کرج تجربه 15 ساله دارد، تسلط کامل روی وردپرس و انواع CMS همچنین با 10 سال سابقه سئو حرفه ای برای بیزنس های مختلف همچون صنعتی، گردشگری ، فروشگاهی ،پزشکی … تخصص و مهارت لازم برای ارتقاء وب سایت شما را دارا می باشد.
دپارتمان خدمات سئو سایت فرحی با تکیه بر سئو کاران خبره و با تجربه سئو (SEO) قادر به بالا آوردن سایت شما به صفحه اول گوگل و افزایش سئو سایت و رتبه بیزنس شما است. ما با افتخار یکی از بهترین شرکت های ارائه خدمات سئو سایت در کرج هستیم.

مشاوره سئو 09124687414
عکاسی، طراحی، چاپ و بسته بندی، لیبل، کاتالوگ، وبسایت، سئو خدمات سئو سایت در کرج | بهترین شرکت افزایش 100% رتبه seo سئو سایت در کرج سئو سایت در کرج

کسب و کارهای جدید ، به سئو وب سایت نیاز دارند تا در نتایج صفحه اول گوگل دیده شوند. در نتیجه سئو سایت یعنی ، تیم مجرب و کاربلد سئوکار با انالیز دقیق سایت وکلمات کلیدی شما و شناسایی مشکلات وبسایت، سایت شما را برای بهتر دیده شدن در موتورهای جستجوگر بهینه سازی کند.
تیم سئو فرحی به عنوان اولین شرکت سئو سایت در کرج با فاکتورهای سئو آشنایی کامل داشته . سئو اعتبار برند شما را افزایش و باعث رشد واقعی شرکت شما در محیط وب می شود.

تعرفه و قیمت سفارش خدمات سئو سایت

ما سایت شما را به صفحه اول گوگل می آوریم

قیمت سئو و آمدن به صفحه اول بستگی به پارامترهای زیر دارد :

انالیز رقابت کلمات کلیدی کارفرما و رتبه فعلی سایت
عمر سایت و اینکه طی این سالها چقدر بهینه شده
چک کردن تکنیکال وبسایت
بررسی تعداد بک لینک های گرفته شده برای سایت
بررسی مقالات و محتوی حال حاضر ، فله ای پست نزنید!
زمان رسیدن به صفحه اول و تیمار سایت بدحال

مرحله اول: رفع ایرادات سئو فنی تکنیکال مرحله ۲: تولید محتوا و سئو داخلی سایت مرحله ۳: لینک سازی و سئوی خارجی
بهینه‌سازی کد قالب ، جاوا اسکریپت و CSS جست و جو کلمات کلیدی محصول اماده سازی استراتژی برای سئو خارجی سایت
بهینه‌سازی عکس‌ها ، کاهش سایز و حجم جست و جو کلمات کلیدی مقالات تولید محتوای یونیک بک لینکها
برطرف سازی خطاهای سرچ کنسول تولید مقالات و محتوای سئو با کیفیت یافتن سایتهای پرقدرت برای رپورتاژ
بررسی محتوا فعلی استراتژی لینک سازی داخلی لینک سازی خارجی رپورتاژها
گزارش ماهانه گزارش ماهانه  گزارش جامع ماهانه


شروع قیمت پروژه سئو وب سایت :  6 میلیون تومان / ماهانه

موتور جست و جوی گوگل چگونه کار می کند؟

گوگل اینجوری عمل میکنه که خزنده هاش میگردن و میگردن و دنبال صفحاتی میرن که درایا اطلاعات مرتبط و با کیفیت بالا در مورد کلمه/عبارت جست و جو شده باشد.
فاکتورهای زیادی هست که الگوریتم های گوگل در نظر میگیرن تا تعیین کنند سایت شما در چه رتبه ای قرار می گیرد.

سرعت بارگیری سایت شما – سازگاری با نسخه موبایل – کیفیت و اختصاصی بودن محتوا

هدف نهایی سئو چیست؟
بالا بودن وب سایت شما در بالاترین نتایج گوگل با کلیدواژه مناسب، طبعا ترافیک با ارزش و هدفمندی به سایت شما روانه می کند و این ترافیک میتواند به افزایش فروش و ارتقا کسب وکار شما ختم شود.

سئو وبسایت موجب جذب مشتریان جدید می شود؛ طبق آمار گوگل مهمترین منبع برای آوردن مشتریان جدید به یک وب سایت هستند، تداوم سئو و بهینه سازی سایت منجر به موفقیت دائمی و طولانی مدت یک وب سایت بدون تبلیغات پولی می شود.
بیشتر شرکت ها، در هر صورت نیازمند موتور جستجو گوگل برای جذب کاربران به وب سایت شان هستند. چون شما را در زمینه کاری قدرتمند می سازد، اعتبار برند و اگاهی از ان افزایش داده و موفقیت شما را تضمین می کند.
سئو خوب مسیری با ارزش برای جذب مشتری و ورود کاربران به وب سایت است. خدمات سئو سایت حرفه ای فرحی

خدمات سئو فرحی – سئو سایت در کرج :

مراحل انجام خدمات سئو ؟
گوگل بی نهایت خفن عمل میکنه! بصورت کاملا خودجوش و با هوش مصنوعی همیشه سعی میکند بهترین مطلب/مقاله موجودش را طبق کلمات سرچ شده به کاربران، نمایش دهد. مراحل انجام سئو :
سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال

تدوین استراتژی سئو
تدوین استراتژی پیش از هرگونه قدمی در سئو! که اهداف از پیش تعیین شده را برای افزایش ترافیک و فروش شما تعیین کند.

آنالیز فعلی سئو سایت
خب اماتورا میپرسن! هی میگی آنالیز سئو حالا یعنی چی اصن؟! ، یعنی سایت خیلی پروو و جامع تجزیه و تحلیل شده و توانش برای کسب رتبه در موتورهای جستجو بررسی می شود .
یه سری موارد مهم بررسی میشن مثل کیفیت محتوا و ساختار سایتبعدش دوباره میایم از بیرون چک میکنیم مثلا کیفیت بک لینک ها رو و مقالات ریپورتاژی، در اخر هم که نوبت فنی میشه ! خود کد سایت، سرعت لود سایت، ریسپانسیو بودن و … اینطوری نقاط ضعف و قوت شناسایی و جهت بهبود آنها برنامه ای چیده می شود

آنالیز رقبا در سئو
انجام منظم تحلیل رقبا بسیار مهم می باشد. بعد از تحلیل وضعیت فعلی سایت، رقبای سایت مد نظر شناسایی شده و با انالیز سئو و بسایت آنها اقداماتی برای پیشی گرفتن از انها تدوین خواهد شد.

تحقیق کلمات کلیدی (Keyword Research):
کیورد ریسرچ یا تحقیق کلمات کلیدی برای بالا اوردن سایت و بهینه سازی خب طبیعتا بخش اساسی استراتژی سئو هستش. کلیدواژه یا کلمه کلیدی هر چیزی که در گوگل سرچ می شود.
اینجا در سئو سایت فرحی با ابزارهای خفن کلمات کلیدی زیادی همچون (گوگل کیورد پلنر ، Ahrefs.com، SEMRush و …) اطلاعات فراوونی پیرامون هر کلمه کلیدی بدست می آید که کمک شایانی برای یافتن بهترین کلمات کلیدی برای یک وب سایت یا صفحه می کند.

تولید محتوای با کیفیت:
طی نقشه راه بهینه سازی ما , پس از تحقیق کلیدواژه ها، می رسیم به مهمترین بخش سئو! یعنی تولید محتوی با کیفیت برای کلمات کلیدی مرحله قبل!. تولید محتوا باید با در نظر گرفتن قصد کاربر از سرچ کلمه باشد. نوشتن محتوی مقاله با کیفیت و یکتا مساوی است با بیشترین شانس برای رتبه اوردن تو در نتایج گوگل .
برای مثال همانطور که طراحی وبسایت فروشگاهی با یک وبسایت کاملا پزشکی متفاوت بوده ، محتوی این دو نیز کاملا با یکدیگر تفاوت دارند.

خدمات سئو داخلی:
همانطور که در این مقاله هم گفته شد، نوشتن فله ای و تند و تند محتوای برای کسب رتبه های برتر گوگل کافی نیست. اگر داخل خود سایت ساختار و نظم خوبی نداشته باشه خدمات بهینه سازی سایت بیهوده است. با سرویس ویژه سئو سایت در کرج مجموعه فرحی اقداماتی چون بهینه سازی تایتل و توضیحات متا، سئوی محتوا تولید شده، تصاویر با کیفیت، لینک سازی داخلی، بهینه سازی سرعت سایت و … انجام می پذیرد..

خدمات سئو فنی یا تکنیکال:
سئو فنی یعنی ربات های گوگل سایت شما را به خوبی بفهمند! پس باید مشکلات فنی سایت از لحاظ سئو برطرف و محتوای وب سایت خزنده های گوگل را گمراه نکنند. این موارد عبارتند از ساخت sitemap، تنظیم robots.txt، بهینه سازی URL، رفع ارورها، افزایش اسپید سایت، رفع محتوای داپلیکیت و نشانه گذاری اسکیما و … می باشد.
با حفظ این اصول و پایده سازی آنها وب سایت و کسب و کار شما آماده جلو زدن از رقبا خواهد شد.

سئو محلی
سئو محلی هم میتونه ترافیک خوبی روانه سایت شما کند! افراد زیادی برای یک کسب و کار محلی جستجو می کنند، و به دنبال یافتن نیاز خود در یک محدوده خاص و نزدیک خود هستند!

لینک سازی یا لینک بیلدینگ استاندارد:
بدون شک! لینک سازی و ساخت بک لینک شاه کلید رتبه گرفتن در سئو سایت است. با روش های مختلف سئو خارجی باید بک لینک های قوی و طبیعی بگیریم. کیفیت، کمیت لینک‌هایی که به وب‌سایت شما داده شده ، قدرت و عیار دامنه را مشخص کنند.

یکی از خدمات سئو سایت فرحی، لینک سازی حرفه ای به منظور افزایش رتبه و بالابردن سئو سایت است. محتوای خوب و با کیفیت، سئوی داخلی ما را تضمین می کند، اما با همه اینها در برخی از کلمات به بک لینک نیاز داریم که از رقبا بالاتر برویم. برنامه لینک سازی خارجی سایت توسط تیم فرحی کاملا حرفه ای و بروز انجام خواهد شد.

سوشیال سیگنال ، تاثیر بک لینک شبکه های اجتماعی تو پروسه لینک سازی و بازاریابی آنلاین دست کم نگیر!. فعالیت زیاد در سوشیال مدیا و شبکه های اجتماعی هم رتبه گوگل بالا و پایین می کنه!. باید سعی کنید تولید محتوی شبکه های اجتماعی و اینستاگرام شما با محتوی پیجات متفاوت باشد.

مشاوره سئو حرفه ای
مشاور سئو سایتت رو به یک تیم سئوکار حرفه ای و تیم ماهری بسپار که قادر به انجام وظایف سئو هستند و حداقل چند نمونه کار قوی سئو داشته باشد ، نه اینکه پول بگیرن و سالی یکبار خبری ازشون نشه!

بهینه سازی سورس کد
بهینه‌سازی کد قالب برای گوگل ، تمیز بودن و سازماندهی کد وب سایت باعث می شود از دید موتورجستجو وب سایت شما سئو شده و قوی بنظر بیاید.
یک وب‌سایت که کدگذاری بهینه شده ، مسلما خیلی سریع‌تر بارگذاری می‌شود و همانطور که در فاکتورهای سئو در بالا اشاره کردیم، سرعت سایت یکی از فاکتورها پراهمیت الگوریتم Google است.

گزارش وضعیت سئو
کارفرما سئو سایت و طراحی، میبایست پیشرفت سئو سایت خود را بداند. ما در مجموعه فرحی ماهانه گزارش های سئو از رتبه های کلمات کلیدی، و % پیشرفت پروژه برای شما ارسال میکنیم.

چرا خدمات سئو فرحی؟
از بین این همه آژانس سئو در کرج و تهران. چرا ما را باید انتخاب کنید؟
در شرکت فرحی به عنوان بهترین شرکت خدمات سئو سایت در کرج موفقیت وبسایت شما! موفقیت خود ما است؛ پیشرفت وبسایت شما در گوگل نمونه کار ما خواهد بود و راهی برای مشتریان بعدی. ما امید واهی و تضمین غیر منطقی به مشتری نمیدهیم! اما تمام تلاش خود را میکنیم که بهترین نتیجه را کسب کنیم!

سئو سایت در کرج | بهینه سازی سایت | افزایش بازدید سایت | رتبه سئو سایت | ارتقا رتبه سئو سایت

5/5 - (5 امتیاز)