بهترین بسته بندی خرما برای کسب و کار شما

طراحی جعبه خرما

بهترین بسته بندی خرما برای کسب و کار شما

بهترین بسته بندی خرما برای کسب و کار شما

بسته بندی خرما روشی جدید برای بسته بندی محصولات کسب و کار شما است. از آب نبات گرفته تا دونات و بستنی، بسته بندی خرما می تواند طراوت محصول را ببندد و ماندگاری بیشتری به آن بدهد. این فرآیند نیازی به چسب یا چسب ندارد. یک جعبه خرما با گرما و فشار مهر و موم شده است و یک بسته هوادار ایجاد می کند که محصول شما را تا 18 ماه تازه نگه می دارد!

چه یک خرده فروش آنلاین یا صاحب فروشگاه باشید، بسته بندی گام مهمی در تجربه مشتری است. تاریخ روی بسته شما می تواند به مشتریان شما کمک کند تا بدانند چه مدت طول می کشد تا محصولشان به دستشان برسد، آیا بعد از باز کردن باید محصول را در یخچال نگهداری کنند یا نه و چه مدت قبل از خرید در قفسه مانده است.

احتمالا طراحی جعبه خرما در ذهن خیلی از شما بینندگان با رنگهای سبز تیره یا مشکی به یاد مانده است. ما در اینجا از رنگ قرمز استفاده کردیم که نوعی تنوع در ویترین فروشگاه ها بوجود بیاد و بجای شلوغی در طراحی جعبه خرما، سادگی رو ملاک عمل قرار دادیم. استفاده از یک نقاشی وکتور ساده در زمینه کار که سمبل نخلستان است و افتخار اینو داریم که با صنف تولیدکنندگان خرما در ایران همکاری داشته باشیم.

ما در زمینه طراحی جعبه خرما در خدمت صنف تولیدکنندگان خرمای ایران هستیم

عزیزان زحمت کش ما در غرب و جنوب غرب و جنوب و مرکز ایران که یکی از قطبهای تولید خرما در جهان هستند. بسته بندی خرما در راحتی انتخاب مشتری تاثیر فراوانی میگذارد. سفیدی زیاد هم دید مشتری رو راحت تر میکند. ما همیشه در طراحی جعبه خرما و طراحی جعبه های دیگرمان سادگی را مدنظر قرار میدهیم.

بهترین خدمات طراحی و چاپ جعبه خرما

بازگشت به اصول کلید یک رابطه موفق است. این موضوع در حوزه بازاریابی نیز صادق است. بهترین راه برای ماندن در اوج بازی، تمرکز بر نیازهای مشتری است. یکی از راه‌های انجام این کار، تمرکز بر خدمات طراحی و چاپ است.

راه حل های طراحی و چاپ برای تمام نیازهای کارتن خرما

کارتن نخل برای تعدادی از چیزهای مختلف در دنیای بسته بندی استفاده می شود. آنها اغلب برای نگهداری همه چیز از غلات، چیپس و شکر گرفته تا غذای حیوانات خانگی و حتی لوازم پزشکی استفاده می شوند. در این مقاله چند راه حل برای نیازهای طراحی و چاپ در مورد کارتن خرما

شما در لینک زیر میتوانید نمونه طراحی های دیگر جعبه و کارتن و بسته بندی ما را مشاهده کنید

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *